beantwoord

Geld afgeschreven maar geen confirmatie van seizoen-ticket aankoop

  • 18 August 2023
  • 1 reactie
  • 38 Bekeken

Hallo,

ik heb zojuist een seizoenticket abonnement gekocht online met een gepersonaliseerde OV-chipkaart en toen ik betaalde (10€ + 2,2€ voor de eerste maand) ging het scherm wit en was er niks meer. Ik heb geen confirmatie via email gekregen en zie geen subscriptie op Mijn NS. Maar, die 12,2€ zijn wel van mijn bankrekening afgeschreven. Wat is er hier gebeurd? Heb ik nu een abonnement? Komt mijn gepersonaliseerde OV kaart?

 

m.v.g.,

 

Mathis

icon

Beste antwoord door Stijn NS 18 August 2023, 12:22

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag Mathis Van de Voorde en welkom bij de NS Community.

Als de betaling wel succesvol is volbracht, is er waarschijnlijk iets misgegaan in de stap waarbij je na de betaling wordt teruggestuurd naar onze website. In de meeste gevallen is de bestelling echter wel gewoon goed uitgevoerd. De e-mail met bevestiging van de bestelling komt meestal binnen een uur na het plaatsen van de bestelling binnen.

Mocht je die e-mail nog steeds niet binnen hebben, dan kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice zodat de situatie onderzocht kan worden. Zij zijn telefonisch bereikbaar, via chat en Social Media. Op deze pagina vind je alle contactdetails.

Reageer