Ik heb een traject abonnement tussen Etten-Leur en Roosendaal. Nu ben ik paar weken terug tussen die twee stations gereisd om een vriend op te halen. Ik ben op station Roosendaal blijven wachten en daarna weer terug naar Etten-Leur gegaan. Hier heb ik nu €20,- voor moeten betalen en een andere keer €12,-. Hoe krijg ik dit geld terug?
Antwoord
geld terug
Beste antwoord door Momo
Wat er misgegaan is, zal zijn dat je niet uit en weer ingecheckt hebt op Roosendaal. Eén keer zal in de spits zijn geweest en de andere keer in de daluren. Ook als je alleen maar tot Roosendaal gaat en daarna weer terug moet je daar uitchecken en inchecken voor de terugreis. Nu heb je een in en een uitcheck op hetzelfde station (Etten-Leur) waar meer dan blijkbaar langer dan een uur tussen zat. In die tijd kun je ook een (andere) reis buiten je traject kunnen hebben gemaakt. Tip voor een volgende keer.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.