Hallo
Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Met vragen over geld terug kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Welkom op onze NS Community, Jenniferkockmann. Wel alsnog benieuwd naar de vraag.
Als u een persoonlijke OV-chipkaart bent verloren, dan kunt u het saldo terugkrijgen door de kaart te blokkeren. Het wordt binnen enkele weken op uw bankrekening gestort. U kunt zo ook een vervangende kaart aanvragen.
Als u een anonieme OV-chipkaart bent verloren, dan bent u dit saldo kwjit. Net als wanneer u contact geld verliest. U kunt simpelweg een nieuwe anonieme OV-chipkaart kopen om weer te reizen.
Stond er een NS-abonnement op de kaart en wilt u reizen in de periode totdat u uw nieuwe kaart hebt ontvangen? Lees dan op deze pagina over tijdelijk reisrecht.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.