Hallo, ik heb een abonnement om in het weekend gratis te reizen, maar jullie hebben mijn rekening voor mijn laatste reizen gedebiteerd. Kan ik het geld terug krijgen? Dank u.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelHallo, ik heb een abonnement om in het weekend gratis te reizen, maar jullie hebben mijn rekening voor mijn laatste reizen gedebiteerd. Kan ik het geld terug krijgen? Dank u.
Beste antwoord door Tochjo
Bekijk origineelDeze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bedankt!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.