Hallo, ik heb een abonnement om in het weekend gratis te reizen, maar jullie hebben mijn rekening voor mijn laatste reizen gedebiteerd. Kan ik het geld terug krijgen? Dank u.
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw verzoek.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om uw vraag aan een medewerker van NS te stellen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bedankt!
Als er wel geld voor het weekend in rekening is gebracht kan dat, omdat je het abonnement niet geactiveerd hebt bij de automaat.
Weekend Vrij is alleen geldig bij treinreizen. Voor bus, tram en metro wordt het gewone tarief berekend.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.