Ik had een vraag, ik heb zojuist een ns kaartje gekocht maar het is. de verkeerde. is er nog ergens een mogelijkheid dat k me geld terug krijg?
Bladzijde 1 / 1
Hangt ervan af. Is het een e-ticket? Dan is dat alleen mogelijk als het ticket nog niet gedownload is, of nog niet in de NS app is geladen. Als je dat al wel hebt gedaan, is het niet mogelijk om je geld terug te krijgen.
Als het een kaartje uit de kaartautomaat is, dan kun je, zolang je er niet mee hebt in- en uitgecheckt, na de reisdatum op het ticket je geld terugvragen bij de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.