beantwoord

geld terug

  • 15 August 2023
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goeiemiddag, met olda jelinek.

Ik heb vandaag de klantenservice gebeld over mijn ns flex waar ik mijn geld terug zou krijgen. Ik heb ook een mail gekregen en daar stond in dat ik nog rond de 60 euro terug zou krijgen. Ene persoon zegt ik krijg mijn geld terug en dat die overgemaakt is en de andere zegt dat ik mijn geld niet krijg. Dus ik snap het zelf even niet meer. Het ging om een factuur van 1 juni die ik gewoon heb betaald en ik ben zelf nu klein beetje gefrustreerd. En ik weet zelf niet meer wat ik moet doen. Ik zou graag in contact willen die graag beter kan uitleggen waarom ik mijn geld niet terug krijg. Want ik vind dit wel een beetje raar.

 

Met vriendelijke groet,

Olda jelinek

icon

Beste antwoord door Lorena NS 15 August 2023, 21:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hey Olda en welkom bij de NS Community! 

Ik begrijp dat het zo wel verwarrend wordt en frustrerend is. Dat moet natuurlijk niet de bedoeling zijn! Via deze weg kunnen we helaas niet bij jouw gegevens. Heb je toevallig een X (voorheen Twitter) of Facebook account? Ik raad je aan om via een van die kanalen contact op te nemen met onze klantenservice. Zo kan er goed uitgezocht worden wat de situatie is en mocht je meerdere collega's spreken, dan is de hele situatie voor iedereen ook overzichtelijk en duidelijk.

Reageer