hallo, ik had gebeld met de service desk omdat mijn ov chipkaart defect bleek te zijn. normaal gesproken reis ik met een weekend vrij + dalkortings abbo. omdat mijn ov niet optijd geleverd was, heb ik meerdere reizen met mijn pinpas moeten betalen. dit geld kon ik volgens de mevrouw aan de telefoon via de chat terugvragen met screenshots van mijn bankrekening. ik hoor graag hoe dat precies werkt! groetjes, elise
Bladzijde 1 / 1
Dit is niet de chat. Voor contact met de klantenservice via de chat klikt u op deze pagina op Chat met NS.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.