Een aantal dagen geleden heb ik een daluren abonnement gekocht, deze wilde ik vandaag ophalen op Rotterdam CS om dan met de korting door te reizen naar Amsterdam. Er was echter een storing waardoor bestellingen niet opgehaald konden worden, en ik dus niet de korting heb gekregen waar ik recht op heb. Waar herstel ik dit?
Als dit hersteld kan worden zal het via de klantenservice zijn.
Hoi Dm1234, welkom bij de NS Community!
Je kunt hier inderdaad voor terecht bij onze klantenservice, zoals Momo terecht opmerkt. De oorzaak was geen storing, maar werkzaamheden aan de systemen van OV-chipkaart waardoor bestellingen niet konden worden opgehaald.
I paid the subscription fee with a debit card, was the payment taken again for the same period. Can you help with this?
I paid the subscription fee with a debit card, was the payment taken again for the same period. Can you help with this?
You should not pay twice for the same month. I think you paid the first contract fee with you debit card and we took the contract fee from the second month from your bankaccount. My advice is to contact our costumer service to check the payments.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.