Geld terug na omzetten abonnement? | NS Community
beantwoord

Geld terug na omzetten abonnement?

  • 20 August 2022
  • 1 reactie
  • 417 Bekeken

Heyy,

Ik heb recentelijk mijn Ns Flex abonnement veranderd naar een NS flex basis abonnement omdat ik het komende jaar niet in Nederland ben. Nu had ik bij een Ns Kaartautomaat het product van mijn kaart af moeten halen maar omdat ik al niet meer in Nederland ben kon ik dit niet doen. Is er een andere manier om dit alsnog te doen? Ik heb het geld al betaald voor dit jaar maar vind het een beetje zonde omdat ik er geen gebruik van kan maken…

Groetjes :)

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 August 2022, 17:38

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Een wijziging binnen NS Flex, dus bijvoorbeeld van een NS Flex-abonnement naar NS Flex Basis, hoeft niet (kan niet) bevestigd te worden bij een automaat. U krijgt automatisch restitutie voor eventueel te veel betaald abonnementsgeld.

Overigens worden bij NS Flex de abonnementskosten altijd maandelijks afgeschreven, nooit jaarlijks.

Of bedoelde u dat u een klassiek abonnement (reizen op saldo) hebt gewijzigd in NS Flex Basis en dit bij een kaartautomaat had moeten bevestigen? Als dat zo is, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om te bespreken wat nu de handigste optie is.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Vanuit het buitenland is het waarschijnlijk handiger om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houd dan wel rekening met een reactietijd die kan oplopen tot meerdere dagen.

Reageer