beantwoord

geld terug vragen op NS flex abonnement

  • 25 March 2023
  • 3 reacties
  • 94 Bekeken

ik  probeer  geld  terug  te  vragen  vooor  een vergeten  check  out 20  euro  werd  er  in rekening  gebracht  .Maar  als ik  alle aanwijzingen  hebt  gevolgd over  hoe ik  het  geld moet  terug  vragebn ,dan  komt  er  een  popup  die  zegt : u  kunt  nog  geen geld  terug  vragen  met  een  flex abonnement ..hoe kan  ik  dit  bewerkstelligen .?

 

ook  heb  ik meerdere  keren   gedwongen  buiten de NS moeten  reizen   omdat  trinene  waren  uitgevallen  en ik  naar  huis   wilde .kan ik de  kosten   voor gedwongen  reizen  met ander  openbaar  vervoer   terug   krijgen   op  mijn  flex  abbonment /

icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 March 2023, 16:58

Bekijk origineel

3 reacties

Goedemiddag Luiehond en welkom bij de NS Community.

Je kunt hiervoor contact op nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via chat, Facebook of Twitter. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

Op 24-3 heb ik in-uitgecheckt op station Rotterdam Centraal. Er is 2x 20,00 ingehouden. Ik kan maar 1x geld terugvragen terwijl het duidelijk staat op mijn abonnement. Hoe kan ik het andere bedrag 20,00 terugvragen?

 

Op 24-3 heb ik in-uitgecheckt op station Rotterdam Centraal. Er is 2x 20,00 ingehouden. Ik kan maar 1x geld terugvragen terwijl het duidelijk staat op mijn abonnement. Hoe kan ik het andere bedrag 20,00 terugvragen?

 

Het lijkt er op dat u wellicht hebt proberen in te checken terwijl u al binnen de poortjes was. U kunt contact opnemen met de klantenservice

Reageer