Geachte heer/ mevrouw,
Vorige maand heb ik mijn NS Flex abonnement opgezegd. Desondanks is er toch een bedrag van €34,60 van mijn bankrekening afgeschreven. Kunt u mij alstublieft informeren over de reden hiervoor?
Met vriendelijke groet,
Wael Bilal
Geachte heer/ mevrouw,
Vorige maand heb ik mijn NS Flex abonnement opgezegd. Desondanks is er toch een bedrag van €34,60 van mijn bankrekening afgeschreven. Kunt u mij alstublieft informeren over de reden hiervoor?
Met vriendelijke groet,
Wael Bilal
Hallo wael bilal en welkom bij de NS Community,
Je kan via Mijn NS je facturen inzien en achterhalen waarom dit het geval is. Als je je abonnement na de verlenging hebt gewijzigd of beëindigd dan zullen wij nog wel het bedrag in rekening brengen waarna je een restitutie krijgt. Als je er dan nog niet uitkomt kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je dan verder helpen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.