beantwoord

Geldigheid van de nog beschikbare oude keuzedagen

  • 23 December 2023
  • 5 reacties
  • 122 Bekeken

Vandaag kreeg ik bericht over de nieuwe manier van verstrekking van de nieuwe keuzendagen, gekoppeld aan jre abonnementsperiode ingaande op de abonnementsdatum En dat deze nu alle 7 tgelijkertijd beschikbaar worden gestelld met een geldigheidsduur van 1 jaar.

Maar ik heb nog een aantal oude keuzedagen. Die waren geldig tot 1 jaar na verstrekking. niet opgenomen, dan was je die kwijt.  dus bv de eerstvolgende verloopt 2 februari as

Maar nu…

Wat gebeurd er met de oude keuzedagen.  blijven die nog steeds 1 jaar geldig na verstrekking of gaat hiervoor ook een andere tijdsduur gelden ?

icon

Beste antwoord door Daniël NS 23 December 2023, 15:12

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6

Hey cameleon. De keuzedagen die nu al actief zijn veranderen we niks aan en zijn dus nog steeds geldig tot 1 jaar na verstrekking!

Badge +3

Als het goed is krijg je bij het ophalen de ‘oudste’ (nog geldige) Keuzedag, dus geen probleem.

De nieuwe 7 Keuzedagen zul je inderdaad binnen het abonnementsjaar moeten gebruiken (niets moet natuurlijk, maar ze vervallen dus over een jaar).

Ik zie op mijn account dat ik plotseling 6 keuzedagen zou moeten opmaken voor 14 juni 2024 (14/6 is de dag waarop ooit mijn abonnement inging). Moet ik dat letterlijk nemen, of krijg ik er weer meer tijd voor als mijn abonnement is betaald?

Reputatie 6
Badge +2

Hi @erikspa! De geldigheid van jouw Keuzedagen lopen gelijk aan jouw contractjaar. Je kunt het voor de zekerheid nog laten controleren bij onze klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zie op mijn account dat ik plotseling 6 keuzedagen zou moeten opmaken voor 14 juni 2024 (14/6 is de dag waarop ooit mijn abonnement inging). Moet ik dat letterlijk nemen, of krijg ik er weer meer tijd voor als mijn abonnement is betaald?

Zo plotseling is dat niet. Je hebt eind april 2023 bericht gekregen hierover. Op 14 juni 2024 zullen niet gebruikte keuzedagen vervallen en krijg je als je het abonnement niet opzegt 7 nieuwe keuzedagen.

Reageer