Skip to main content
Antwoord

Gemiste uit-check is hersteld, maar toch correctietarief

  • December 12, 2022
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Hallo, 

Er is bij mij wat onduidelijkheid ontstaan over een gemiste uit-check. Hopelijk kan iemand hier hier wat duidelijkheid over verschaffen.

Ik heb een NS-Flex traject abonnement en kreeg recent een automatisch verstuurde e-mail dat ik blijkbaar ben vergeten uit te checken. Mijn eindstation was automatisch gecorrigeerd naar Wolvega (wat correct is) en er werden geen extra kosten in rekening gebracht (ritprijs €0,-, stond er vermeld).

Echter, op mijn factuur wordt nu ineens wel €20,- correctietarief in rekening gebracht. Dit begrijp ik niet. Kan iemand mij uitleg geven waarom er toch extra kosten in rekening worden gebracht?

Beste antwoord door MoDe

Voor uitleg en correctie naar het juiste tarief kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

 

3 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • December 12, 2022

Voor uitleg en correctie naar het juiste tarief kun je het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen op deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

 


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • December 12, 2022

Is die €20,- voor die specifieke dag/reis naar Wolvega? Dan inderdaad laten corrigeren via de Klantenservice.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • December 12, 2022

Bedankt voor de reacties. Ik het via de klantenservice op weten te lossen.