Ik heb dus een tijdje gereisd en omdat ik reis op rekening ben ik even gaan kijken naar wat ik aan het einde van de maand moet gaan betalen, waarnaar mijn eigen verbazing ik fors meer moet betalen dan ik had verwacht.
Ik heb op de app per reis gekeken naar wat ik heb betaald voor elke reis en ben erachter gekomen dat de reizen die ik heb gemaakt zonder korting zijn, terwijl ik deze wel moet krijgen omdat ik met een studentenreisproduct reis. (Ik zou dan na 16 juli met korting moeten reizen, maar dit is dus niet gebeurd)
Omdat ik dit zelf erg zonder vind van mijn geld wil ik gaan kijken of er enige mogelijkheid is om hiervoor restitutie aan te vragen; de vraag is naar wie ik hiervoor moet bellen, heeft iemand enig idee?
gereist zonder OV-korting van studentenreisproduct
Beste antwoord door Momo
Als je reist op rekening heb je NS Flex. Het studentenreisproduct en Flex op dezelfde kaart zorgt voor problemen, er daar wordt ook voor gewaarschuwd. Combineer je dat wel dan is het voor eigen risico.
Zie https://www.studentenreisproduct.nl/ik-ben-een-nieuwe-student/stappen/stap-drie/
Andere producten op je kaart?
We adviseren je om op je OV-chipkaart met het studentenreisproduct geen andere reisproducten te plaatsen. Wil je naast het studentenreisproduct een ander reisproduct gebruiken (zoals een abonnement bij een vervoerder)? Zet deze dan op een andere OV-chipkaart dan waar het studentenreisproduct op staat.
Kies je er toch voor om je studentenreisproduct te combineren met een ander reisproduct op één OV-chipkaart? Dan komen de extra kosten, die je hebt gemaakt doordat het studentenreisproduct niet naar behoren werkte, niet voor vergoeding in aanmerking.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.