Gisteren 24 oct contact gezocht. Helaas geen reactie | NS Community
beantwoord

Gisteren 24 oct contact gezocht. Helaas geen reactie

  • 25 October 2021
  • 12 reacties
  • 140 Bekeken

Generated conversation
From: https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html
Date: 24-10-2021

24-10-2021
19:28:02 You: Goedenavond
19:30:25 You: 18 october wilde ik een keuzedag opnemen om van Dronten naar Amsterdam te reizen en weer terug. De ticketautomaat was defect en daarom heb ik op saldo gereisd. Dat betekent 2 x € 9,24. Graag € 18.48 terugstorten
19:30:35 Yvette: Goedenavond, waar kan ik je mee helpen?
19:30:46 You: Ik heb mijn vraag al gesteld
19:30:58 You: Dag Yvette
19:34:27 You: Hallo Yvette ben je daar nog?
19:41:10 You: Is het een moeilijke vraag?
19:43:16 You: Ik moet zo weg, dus ga ik afsluiten. Graag uw reactie mailen naar H. Tadema. htadema6@gmail.com
19:44:02 You: Kaartnummer xxx. Tnv xxx
 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 25 October 2021, 13:01

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge

Ik heb het antwoord niet op je vraag, maar een tip: pas je bericht aan en haal je mailadres, OV-Chipkaartnummer en postcode/huisnummer even weg uit privacy overwegingen. Voor de gewone bezoekers van dit forum zijn die niet relevant. Mocht een moderator die nodig hebben, dan zal zij/hij daar expliciet om vragen.

 

 

Hallo Bryan, het kaartnummer is door jullie al weggehaald. Hoe gaat het nu verder. Ik snap er werkelijk niets van. Zo'n eenvoudige vraag moet toch snel kunnen worden afgehandeld?

 

 

Moet ik nu hier zijn met mijn probleem of via de chat, waar niemand op reageert?

 

Welkom bij NS. Stel hieronder je vraag aan één van onze medewerkers. Je wordt zo snel mogelijk verder geholpen.

25-10-2021

Goedemorgen

11:24

Gisteren heb ik onderstaande conversatie gevoerd met Yvet. Helaas geen reactie ontvangen. Bij deze nogmaals de vraag:

11:25

Generated conversation From: https://www.ns.nl/klantenservice/overig/klachtenafhandeling.html Date: 24-10-2021 24-10-2021 19:28:02 You: Goedenavond 19:30:25 You: 18 october wilde ik een keuzedag opnemen om van Dronten naar Amsterdam te reizen en weer terug. De ticketautomaat was defect en daarom heb ik op saldo gereisd. Dat betekent 2 x € 9,24. Graag € 18.48 terugstorten 19:30:35 Yvette: Goedenavond, waar kan ik je mee helpen? 19:30:46 You: Ik heb mijn vraag al gesteld 19:30:58 You: Dag Yvette 19:34:27 You: Hallo Yvette ben je daar nog? 19:41:10 You: Is het een moeilijke vraag? 19:43:16 You: Ik moet zo weg, dus ga ik afsluiten. Graag uw reactie mailen naar xx. xx 19:44:02 You: Kaartnummer xx. Tnv xx

11:25

Hallo, is daar iemand?

11:33

Vindt u het niet de moeite waard te reageren?

11:44

Gisteren heel lang gewacht op een reactie die niet kwam. Gaan we nu weer dezelfde kant op?

11:52

Dit slaat toch alles. Beschamend

12:03

'Nog steeds niets te zien op de community

12:36

Ben nu al een uur bezig

12:37

bericht

 

bestand uploaden

Reputatie 3

hi, dit is niet de ns helpdesk. Dit is een forum waarbij gebruikers elkaar kunnen helpen. Misschien handig om even te wachten tot iemand van de NS reageert.

.

Goedemiddag Hielco. Welkom bij de NS Community.

Het is erg druk bij de Klantenservice waardoor een antwoord een flinke tijd op zich kan laten wachten. Excuses voor het ongemak.
De snelste manier op contact met iemand te krijgen is op dit moment door te bellen naar 030-7515155, kies dan voor optie 2-2.

In de regel worden deze kosten niet vergoed, omdat we een Keuzedag niet kunnen innemen/deactiveren. Een verrekening is derhalve niet mogelijk. Omdat het een defecte kaartautomaat betreft is de kans echter groot dat dit wel gebeurt, omdat het jou niet toe te rekenen valt.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien handig om even te wachten tot iemand van de NS reageert.

Volgens mij is dat de hele kern van zijn probleem :wink:

De chat reageert nauwelijks. Ben hier nu al uren mee bezig. Nu moet ik weer bellen met de klantenservice. Zijn altijd in gesprek of verbreken soms zelfs de verbinding. Alom droefenis.

 

Gewoon 2 x € 9,24 vergoeden en eventueel een keuzedag innemen. Maar dat kan blijkbaar niet. 

 

Graag nu een mail wanneer eea wordt opgelost.

Stuur je mij een privébericht met daarin je NAW-gegevens, OV-chipkaartnummer en IBAN? Dan bekijk ik het voor je. 

Hoe doe ik dat een privébericht?

Klik hier

Ik heb de kosten naar Hielco overgemaakt. 

Reageer