Skip to main content
Antwoord

Gmail - Uw NS factuur staat klaar (geen informatie over waarom ik moet $36.15 moet betalen)

  • October 19, 2023
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Hallo, weet iemand waarom ik een e-mail kreeg met een automatische factuurintrekking van Lieneke Bouma. Als ik mijn NS controleer, is er geen factuur. En waarom is er geen informatie over waar ik voor betaal?

Beste antwoord door Tochjo

Het kan zijn dat u geen facturen ziet, omdat uw account en uw abonnement niet goed aan elkaar gekoppeld zijn. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit te laten onderzoeken; zij kunnen u ook vertellen waar de factuur voor is.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

3 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • October 19, 2023

Het kan zijn dat u geen facturen ziet, omdat uw account en uw abonnement niet goed aan elkaar gekoppeld zijn. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit te laten onderzoeken; zij kunnen u ook vertellen waar de factuur voor is.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.


Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • October 19, 2023

Dat weten we niet, we kunnen niet bij uw gegevens. Heeft u al contact gezocht met de klantenservice?


Is die $ een typo van jou of staat dat echt in de mail ?

In het laatste geval zou ik zeggen: phishing. Lieneke vraagt normaal gezegd niet om dollars.