beantwoord

Gmail - Uw NS factuur staat klaar (geen informatie over waarom ik moet $36.15 moet betalen)

  • 19 October 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo, weet iemand waarom ik een e-mail kreeg met een automatische factuurintrekking van Lieneke Bouma. Als ik mijn NS controleer, is er geen factuur. En waarom is er geen informatie over waar ik voor betaal?
icon

Beste antwoord door Tochjo 19 October 2023, 10:00

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Het kan zijn dat u geen facturen ziet, omdat uw account en uw abonnement niet goed aan elkaar gekoppeld zijn. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om dit te laten onderzoeken; zij kunnen u ook vertellen waar de factuur voor is.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reputatie 7
Badge

Dat weten we niet, we kunnen niet bij uw gegevens. Heeft u al contact gezocht met de klantenservice?

Reputatie 7

Is die $ een typo van jou of staat dat echt in de mail ?

In het laatste geval zou ik zeggen: phishing. Lieneke vraagt normaal gezegd niet om dollars.

Reageer