beantwoord

Goedendag, ik wil de betaalmethode van mijn NS-kaart wijzigen, hoe kan ik dat doen Kan ik ook het WISA-systeem als betaalmethode gebruiken?

  • 6 July 2022
  • 6 reacties
  • 253 Bekeken

Goedendag, ik wil de betaalmethode van mijn NS-kaart wijzigen, hoe kan ik dat doen Kan ik ook het WISA-systeem als betaalmethode gebruiken?

icon

Beste antwoord door Aurora NS 6 July 2022, 13:11

Bekijk origineel

6 reacties

Wat is het WISA systeem???

Reputatie 4

visa

Welkom op de Community, O.M.R Deniz.

Wil je de betaalmethode veranderen, of alleen het bankrekeningnummer? Dat laatste is heel makkelijk te doen via je eigen Mijn NS-account. Onder “Mijn Producten” is het bankrekeningnummer te wijzigen.
De betaalmethode is helaas niet aan te passen. Dit kan alleen via iDeal en automatische incasso. Visa is niet te gebruiken.

Kleine noot gezien de VISA-vraag: het rekeningnummer online wijzigen kan alleen als je een Nederlandse rekening hebt die iDEAL ondersteunt. Anders gaat NS enorm zitten klieren en moet je bellen. Het kan wel, incasseren vanaf een andere SEPA-rekening.

Reputatie 7
Badge +1

VISA=crd cd=16 nrs, IBAN= combi van leter/nr en met landcode er altijd in. NS nemt GEEN cr cd aan als continue betalingsmethode.
je zou in principe/theorie elke maand kunnen wachten tot incasso vervalt, dan na de 1e aanmaning zdelf betalen-of dat dan met VISA kan moet je dan uitproberen-NS zal dit niet lang accepteren vermoed ik zo.

Eerste herinneringen kan je enkel voldoen per iDEAL of handmatige overboeking.

Reageer