Geachte heer, mevrouw,
Mijn NS OV chipkaart met nummer ** 7401 waarop het doorlopende abonnement Dal voordeel 2e klas staat, verloopt 26 november 2022.
Bij de telefonische klantenservice werd mij vandaag verteld dat ik de oude nog goed gelijkende pasfoto opnieuw mocht uploaden, echter de termijn voor uploaden blijkt inmiddels verstreken. Is dit nog te verhelpen?
Is het anders mogelijk om dit abonnement over te zetten naar mijn andere NS OV chipkaart met nummer ** 7492 waarop ook mijn NS Flex weekend vrij staat? Deze is nog tot 21-9-2025 geldig. Dit zou zowel kosten voor een nieuwe kaart als kosten voor een nieuwe pasfoto schelen.
Bij de telefonische klantenservice werd me verteld dat er maar 1 abonnement op een kaart kan staan. Dat is dacht ik niet waar maar ik kon op de site geen uitsluitsel vinden en wist ook niet goed hoe ik te werk moet gaan.
Als ik niets doe, vervalt dan automatisch het doorlopende abonnement?
In de brief die ik kreeg, staat wel dat ik zes weken voor het verlopen van mijn abonnement bericht krijg dat ik een nieuwe kaart kan aanvragen bij OV-chipkaart maar liever zou ik gebruik maken van de bestaande kaart met nummer ** 7492.
Via mail lukte het me niet de vraag te stellen, het bleken noreplyadressen. Heel graag uw hulp/advies.
Alvast dank en met vriendelijke groet,
Jeanine de Haan