Groningen station is in de maanden mei t/m juli of langer treinvrij, zegt ProRail. Concreter kunnen ze het nog niet maken en NS weet nog van niks (zegt klantenservice). Aangezien het een knooppunt is tussen het noorden en de rest van Nederland, treft dit veel reizigers. ProRail zegt dat NS dit pas kan verwerken als alles zeker is, en dat is kort voor de ingangsdatum.
Mijn jaarlijks te verlengen dalvoordeelabonnement met keuzedagen loopt over enkele weken af. Ik belde om het stop te zetten, omdat ik de maanden dat ik de meeste van die keuzedagen gebruik niet met de trein kan vanwege deze werkzaamheden in Groningen. De dame van de klantenservice zei dat ik pas na een jaar weer een nieuw abonnement met keuzedagen kan nemen. Het zij zo.
Toch zou ik het coulant vinden als NS in dit soort situaties - knooppunt plat voor 3 maanden of langer - de mogelijkheid te opent om wél binnen een jaar een nieuw abonnement af te sluiten.
Antwoord
Groningen plat en keuzedagen coulance?
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Algje,
Er zal ongetwijfeld vervangend vervoer ingezet worden, waarin de Keuzedagen ook gewoon geldig zijn. Het is dus niet zo dat je maandenlang helemaal niet kunt reizen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.