Hallo,
Blijkbaar is mijn NSkaart verlopen, zonder daarvan melding / nieuwe te te hebben gekregen.
Heb nu geen 40% korting ontvangen op de ritten die ik heb moeten maken. Hoe kan dit worden opgelost?
Hallo,
Blijkbaar is mijn NSkaart verlopen, zonder daarvan melding / nieuwe te te hebben gekregen.
Heb nu geen 40% korting ontvangen op de ritten die ik heb moeten maken. Hoe kan dit worden opgelost?
Goedemiddag Miranda Zandt, welkom bij de NS Community.
Zoek vooral contact met de NS Klantenservice via de telefoon, chat, Facebook of X en dan helpen mijn collega's daar je hier graag mee.
Als je de klantenservice benadert, krijg je vaak een coupon om met korting wat e-tickets aan te kunnen schaffen in dit soort situaties.
Je kan via dit formulier een claim indienen voor 3 reizen die zonder korting zijn gemaakt.
Je kan via dit formulier een claim indienen voor 3 reizen die zonder korting zijn gemaakt.
Dat formulier is bedoeld voor vergissingen van jezelf. Het is geen goed idee om dat te gebruiken voor vergissingen van NS want dan kosten je eigen vergissingen daarna meteen geld.
Er is een groep mensen die helaas geen aankondiging hebben gehad. Helaas zien we heel vaak dat reizigers wel bericht hebben gekregen, geen pasfoto hebben geüpload of zelfs helemaal geen abonnement hebben die recht geeft op een gratis vervangende kaart. Ik ga ervan uit dat TS bij de groep behoort die wel een nieuwe kaart behoorde te krijgen en ook geen bericht had gehad en hoop dat ze alsnog haar korting vergoed krijgt waar ze recht op had. Indien je bij deze groep behoort kan je het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen zodat wij dit kunnen oplossen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.