Hallo, deze maand heb ik twee rekeningen ontvangen en ik heb één kaart. Ik heb een oude kaart, maar ik heb de kaart verwijderd
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelHallo, deze maand heb ik twee rekeningen ontvangen en ik heb één kaart. Ik heb een oude kaart, maar ik heb de kaart verwijderd
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelDoorgaans komt dit omdat u van Flexabonnement bent gewisseld, dan volgt een tussentijdse verrekening. Er kunnen wel andere oorzaken zijn. Edit: zie bijvoorbeeld de opmerking hieronder.
Op de facturen staat het kaartnummer, dus als een van die facturen voor een oude kaart is dan zal daar nog wel een actief abonnement op staan. Een kaart verwijderen uit Mijn NS betekent niet dat een abonnement dat daarop staat stopt.
Neem in dat geval contact op met de NS Klantenservice (telefoon, chat, social media). Is die kaart verlopen, dan geef dat ook duidelijk aan.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.