Skip to main content

hallo goedemiddag ik heb gebeld maar een merk nummer verkeerd geschreven

  • February 19, 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Hallo merk nummer 

verkeerd geschreven, maar ik heb allang betaald. 30 januari  Kan jullie kijken of controller dan snel mogelijk  snel antwoord alsjeblieft

Groet Natnael

2 reacties

  • Reisleider**
  • February 19, 2025

Hi ​@Natnael - haal aub zo snel mogelijk al je gegevens weg. Dit is een publiek forum!! [edit: inmiddels aangepast, zie ik]

Neem contact op met de NS klantenservice Klantenservice - Wij helpen je graag! | NS om dit te bespreken. Mede-reizigers hier kunnen je hier niet mee helpen.


Rory NS
Moderator
  • Moderator
  • February 19, 2025

Hallo Natnael en welkom bij de NS Community!

Als je wel betaald hebt maar geen of een verkeerd kenmerk hebt gebruikt, dan is je betaling waarschijnlijk zoekgeraakt op onze bankrekening. Ik wil je aanraden om contact op te nemen met NS Klantenservice en een screenshot van de betaling te sturen. Zij kunnen deze doorzetten naar onze debiteurenafdeling, die je betaling kunnen traceren en koppelen aan de juiste openstaande rekening. 

De foto's uit je post heb ik om privacyredenen verwijderd.