Helder communicatie over persoonsgebonden kaarten | NS Community
beantwoord

Helder communicatie over persoonsgebonden kaarten

  • 10 July 2022
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Wij zijn met vijf mensen in huis, en hebben allemaal een OV-chipkaart. Als er over een kaart gecommuniceerd wordt gaat dat altijd alleen met het kaartnummer erbij. Is het niet mogelijk om hier ook gewoon de gebruiker van de kaart bij te vermelden. Dat is én persoonlijker maar zoekt ook veel makkelijker terug. In de categorie kleine moeite groot plezier.

icon

Beste antwoord door bahnrider 10 July 2022, 23:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Van iemand die dit forum al jaren volgt: zal vast technisch wel kunnen op een of andere manier, maar in de praktijk kan NS niet eens de huidige vormen van aanbod qua IT voldoende en ongestoord in de lucht houden-dus elke wijziging komt daar dan nog eens bovenop.

Terzijde: zelf heb ik ook 2 chipkaarten en als je bvb 1 aanklikt om iets mee te regelen, dan blijkt bij de volgende stap dat je toch weer heel goed moet opletten dat het systeem echt verdergaat met die kaart-en niet de andere. Als ze dat nog niet eens kunnen regelen………….

Ik zet je suggestie met liefde door. Mag ik vragen wat er precies wordt gecommuniceerd? Bovenaan communicatie staat echter wel altijd ‘Geachte meneer/mevrouw Naam’. Bij jullie dus niet?

Beste Laura,
in de mail vaak wel, daar staat beste..achternaam.. Maar ja, dat schiet niet op want zo heten we hier in huis allemaal. En in de bijlage komt het niet terug. Het altijd weer op te lossen, maar het kost altijd tijd, en zoals ook in één van de reactie op deze post. Je moet zo alert blijven dat je bij doorklikken bij de juiste kaart blijft, of bij de juiste actie. We hebben al jaren kaarten bij jullie en hoewel ik van mezelf best durf te zeggen dat ik geen digibeet ben, is het regelen van iets rondom een kaart nog nooit makkelijk gegaan. Dat is echt ongelooflijk.

Duidelijk, het gaat dus om de standaard mails die verstuurd worden, maar dat de aanhef puur met de achternaam niet duidelijk genoeg is. Ik zal je verzoek doorgeven, maar ik verwacht niet dat dit op korte termijn zal veranderen. Die aanhef is vrij standaard voor brieven en mails.

Reageer