herroeping | NS Community
beantwoord

herroeping

  • 26 October 2022
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Hallo ik heb vorige maand een abbonement afgesloten en meteen een herroepingsrecht opgestuurd maar niets ontvangen en nu krijg ik weer een factuur voor de aankomende maand. Ik wil van dat abonnement af!

 

Groetjes Janneke

 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 October 2022, 12:44

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Voor zaken zoals deze moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Houdt u bij online contact rekening met een reactietijd die kan oplopen tot enkele dagen.

Reputatie 7
Badge +4

...

Reageer