Ik had een daluren kaart en keuze dagen 60+. In een opwelling heb ik NS flex gratis aangevraagd. Ik kreeg toen het bericht dat ik daarmee mijn oude abonnement zou beëindigen maar dat ik bedenktijd had. Ik heb toen meteen het herroepingsformulier ingevuld en opgestuurd. Nu krijg ik te horen dat het niet herroepen kan worden als ik het niet eerst activeer daarna kan ik het dan opzeggen maar ik wil niet opzeggen want ik heb het herroepen) en dat ik mijn oude daluren en keuze dagen sowieso niet terug kan krijgen. Wat betekent dan "bedenktijd"??? Ik voel me echt belazerd. Wat kan ik doen?
Antwoord
herroeping
Beste antwoord door MoDe
Helaas heb je bij het omzetten naar flex niet verdiept in wat het voor keuzedagen betekent. Je had flex op een nieuwe kaart kunnen zetten en zo dal voordeel met keuzedagen kunnen behouden. Maar dat is achteraf. Je kunt 1x per jaar keuzedagen aanvragen gelijklopend met het dal voordeelabonnement op saldo. Nu je deze door omzetten naar flex hebt opgezegd, zul je een jaar moeten wachten voor je weer keuzedagen kunt aanvragen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.