Goedenavond
Ik heb gisteren mijn ns abonnement traject vrij omgezet naar flex dal. Maar ik wil die wijziging herroepen.
Met vriendelijke groet
Christel Deugd-Verburg
Goedenavond
Ik heb gisteren mijn ns abonnement traject vrij omgezet naar flex dal. Maar ik wil die wijziging herroepen.
Met vriendelijke groet
Christel Deugd-Verburg
Als je online of telefonisch een abonnement hebt afgesloten dan heb je 14 dagen bedenktijd.
Zie: https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html
Op die pagina vind je ook het formulier om de wijziging te herroepen als je niet wilt bellen of chatten.
Ik raad om telefonisch contact op te nemen via 030-7515155.
Veel succes!
Zie de pagina:https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html
Ik raad aan om te bellen met 030 - 751 51 55
Als het Dalvoordeel is kunt u het niet zelf omzetten, maar Klantenservice kan dat wel. 030 7515155.
Is het gratis Flex Basis, dan kan het elk moment en kunt u het zelf.
Excuses voor 2 keer bijna hetzelfde bericht. Ik kreeg een melding dat het bericht eerst nog moest worden goedgekeurd door een moderator.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.