Skip to main content
Antwoord

herroeping van abonnementswijziging

  • November 1, 2024
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

Goedenavond 

Ik heb gisteren mijn ns abonnement traject vrij omgezet naar flex dal. Maar ik wil die wijziging herroepen. 

 

Met vriendelijke groet 

Christel Deugd-Verburg 

Beste antwoord door iMark

Als je online of telefonisch een abonnement hebt afgesloten dan heb je 14 dagen bedenktijd.

Zie: https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html

Op die pagina vind je ook het formulier om de wijziging te herroepen als je niet wilt bellen of chatten.

Ik raad om telefonisch contact op te nemen via 030-7515155.

Veel succes!

4 reacties

iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • Antwoord
  • November 1, 2024

Als je online of telefonisch een abonnement hebt afgesloten dan heb je 14 dagen bedenktijd.

Zie: https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html

Op die pagina vind je ook het formulier om de wijziging te herroepen als je niet wilt bellen of chatten.

Ik raad om telefonisch contact op te nemen via 030-7515155.

Veel succes!


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • November 1, 2024

Zie de pagina:https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html

Ik raad aan om te bellen met 030 - 751 51 55


Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • November 1, 2024

Als het Dalvoordeel is kunt u het niet zelf omzetten, maar Klantenservice kan dat wel. 030 7515155.

 

Is het gratis Flex  Basis, dan kan het elk moment en kunt u het zelf.


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • November 1, 2024

Excuses voor 2 keer bijna hetzelfde bericht. Ik kreeg een melding dat het bericht eerst nog moest worden goedgekeurd door een moderator.