Goedenavond
Ik heb gisteren mijn ns abonnement traject vrij omgezet naar flex dal. Maar ik wil die wijziging herroepen.
Met vriendelijke groet
Christel Deugd-Verburg
Goedenavond
Ik heb gisteren mijn ns abonnement traject vrij omgezet naar flex dal. Maar ik wil die wijziging herroepen.
Met vriendelijke groet
Christel Deugd-Verburg
Beste antwoord door iMark
Als je online of telefonisch een abonnement hebt afgesloten dan heb je 14 dagen bedenktijd.
Zie: https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/bedenktijd.html
Op die pagina vind je ook het formulier om de wijziging te herroepen als je niet wilt bellen of chatten.
Ik raad om telefonisch contact op te nemen via 030-7515155.
Veel succes!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.