Eind juli heb ik voordeel abonnement+keuzedagen opgezegd omdat ik er door omstandigheden weinig gebruik van heb gemaakt. Hier heb ik spijt van. Nu ben ik weer in staat om per trein te reizen. In telefonisch contact is abonnement omgezet in een dal uren abonnement. Van daag dit geactiveerd. Echter keuzedagen kunnen pas na een jaar, zo werd mij verteld. Enerzijds begrijp ik dit. Aan de andere kant moet ik nu als 85-jarige een jaar wachten. De laatste jaren heb ik nauwelijks keuze dagen gebruikt maar hiervoor we l betaald. Ik verzoek uit coulance mij alsnog direct de keuzedagen toe te kennen. Met vriendelijke groeten, Suzan van de Weg- Rodenburg
Goedenavond Suzan van de Weg! Welkom bij de NS Community.
Ik kan je helaas geen goed nieuws brengen, ik heb hier ook geen manier om heen. Dit is niet een kwestie van het is mogelijk maar we mogen dit niet doen, maar dit kunnen we helaas ook gewoon niet voor je waar maken met de manier waarop Keuzedagen werken op het moment. Excuses voor het ongemak, maar indien je weer gebruik zou willen maken van de Keuzedagen kan dat inderdaad pas na een jaar.
Ik denk dat het op zich nog wel zou lukken als je je aanmeldt als nieuwe klant, dus met een ander e-mailadres.
Ik denk dat het op zich nog wel zou lukken als je je aanmeldt als nieuwe klant, dus met een ander e-mailadres.
Ik denk dat dat niets uitmaakt, want persoonsgegevens blijven hetzelfde.
Een klein kansje dat het wel mogelijk is op dag en maand dat het oorspronkelijke keuzedagenabonnement is ingegaan.
Als nieuwe klant (dus nieuwe account wegens ander e-mailadres) zou het gewoon moeten lukken, maar pin me er niet op vast.
Dit voor een nieuw Dal Voordeel op saldo + keuzedagen dus, en dus ook een nieuwe ov-chipkaart erbij.
Met jou als expert, probeer het maar eens…
Het zou me verbazen als het systeem zegt dat er al iemand met jouw geboortedatum woont (en het postadres doet er niet toe, tenzij er een ov-chipkaart heen gestuurd moet worden, dat kunnen de buren of wie dan ook zijn).
Als je 85 bent zoals Suzan natuurlijk geen adres van werk of zo.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.