Ik heb geen korting op het treinkaartje van Amsterdam Zuid naar Den Haag tijdens de daluren. Ook kan ik op de website niet vinden hoe ik een passagier kan toevoegen aan mijn abonnement.
Antwoord
Het abonnement werkt niet
Beste antwoord door rvdborgt
- Wat voor abonnement heb je precies?
- Als je voor het eerst een NS Flex-abonnement hebt besteld voor een bestaande OV-chipkaart, heb je dat dan op een automaat opgehaald? Zo nee, dan moet je dat eerst doen. Volgende wijzigingen gaan wel meteen in.
- Je kunt geen mensen aan een abonnement toevoegen. Als een reiziger met je wil meereizen met samenreiskorting, dan moet die zelf iets doen, zie:
https://www.ns.nl/reisinformatie/reizen-met-ov-chipkaart/samenreiskorting.html
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.