beantwoord

het gewijzigde abonnement

  • 25 September 2022
  • 1 reactie
  • 43 Bekeken

Relatienummer: 25196511

Ons kenmerk: 5193466835

 

Geachte dames en heren,

9 septeber 2022 heb ik het abonnement van mijn dochter gewijzigd. Ik heb een bevestigingsmail ontvangen maar mijn dochter rijdt noog steeds ‘op Saldo’ [de foto bijgevoegd]. Hele tijd moet ik haar saldo opladen. Het nieuw abonnement werkt niet.

Leg alstublieft deze situatie uit.

Alvast bedankt,

Dorota Kaczor

 

 

 

icon

Beste antwoord door Robert B 25 September 2022, 18:40

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Als dit om een NS Flex abonnement gaat moet dat nog op de kaart gezet worden (ophalen bestelling).

Dit kan op stations en bij supermarkten e.d. zie https://www.ov-chipkaart.nl/service-en-contact/zoek-een-servicepunt.htm?servicetype=3 voor waar allemaal.

Reageer