Ik heb in oktober dit jaar mijn kaart verloren en vervolgens geblokeerd.Ik heb geen niuewe aangevraagd want ben nu buiten NL en zal hem niet meer nodig hebben. Ik probeer dus sinds oktober mijn abonement stop te zetten. Ik heb al UREN kwijtgeraakt om met medewerkers te chatten (heel vaak moet je ook een uur of meer wachten voordat iemand eindelijk regeeerd), maar krijg verschillende reden te horen waarom het dus niet kan. Vervolgens krijg ik een laatste betalingsherinnering NS factuur (Debiteurnummer: 0201340094) om zsm voor het jaar 2024 te gaan betalen. Voor de kaart die niet eens meer bestaat. Mijn vraag is dus: is het eigenlijk normaal? Wat voor service is het?
Antwoord
Het is onmogelik om je abonement stop te zetten bij NS. Je mag nooit meer weg.
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Je zult toch echt bij de Klantenservice moeten zijn, geef duidelijk aan dat je kaart beëindigd is zonder vervanging. Telefonisch is het handigst, via +31307515155 (geen extra kosten binnen de EU).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.