Skip to main content

Is er een storing?

Ik wil mijn abonnement aanpassen omdat ik dat later vandaag nodig heb. Van Flex Basis naar Dal Voordeel. Vanaf de startpagina van Mijn NS kies ik "Abonnement wijzigen of opzeggen”, dan "Wijzig abonnement”, dan in de pop-up "Abonnement wijzigen” en "Bevestig mijn keuze”, en dan "Kies ander abonnement”. Dan komt er dit:

Als ik dan toch een abonnement kies, dan wordt de prijs met €0 aangegeven en als ik dat dan probeer af te sluiten, komt er:

En nu ik het nog eens probeer, komt er na de keuze "Kies ander abonnement” deze melding:

Browsercache leegmaken en cookies verwijderen helpt niet. Andere browser, anoniem venster of andere PC ook niet.

Is er een storing en zo ja wanneer wordt die opgelost?

Er is een storing m.b.t. het wijzigen van abonnementen, excuus voor dit ongemak! We proberen dit z.s.m. op te lossen.

De chat met de klantenservice meldt dit nu inderdaad ook. Een voorspelling kon die helaas nog niet geven.

Als ik vandaag wil reizen op een internationaal kaartje met korting in Nederland, dan koop ik gewoon dat kaartje met korting?

Ik krijg zojuist een e-mail die naar het hele team is gegaan met het advies het systeem te sluiten, cookies te verwijderen en opnieuw op te starten, met dat dit tot verbetering zou moeten leiden. Het is wellicht een poging waard om toch nog eens contact op te nemen met Klantenservice.

Ik heb net zonder verder nog iets te doen mijn abonnement kunnen aanpassen. Alle foutmeldingen zijn weer weg.

Dat is fijn!

Reageer