In gesprek met een medewerker van de klantenservice leg ik uit dat ik een NS Flex Dal Voordeel abonnement heb voor afgestudeerden (1 jaar voor 0,00 per maand). Deze word Maandelijks afgeschreven en zo reis ik dus “op rekening".
Ik geef aan dat het mij niet lukt om het reizen op rekening te wijzigen naar reizen op saldo. Ik geef aan dat ik meer overzicht heb in mijn uitgaven als ik daadwerkelijk het afgeschreven bedrag kan zien bij uit- en inchecken en er saldo wordt opgewaardeerd in plaats van een hoge rekening aan het eind van de maand.
Zij geeft aan dat zij dit niet kan wijzigen en ik geef aan dat als ik dit product stopzet en opnieuw zou aanzetten met saldo dat mijn gehele jaar korting vervalt.
Eindstand, er is dus geen oplossing voor mijn probleem.
Hebben meerdere afgestudeerden dit probleem en is er ergens wél een oplossing te vinden?
En is er anders een manier om tussentijds inzicht te krijgen in wat de kosten zijn halverwege een maand? Want ik zie dus ook niet wat een ritje kost als ik in of uitcheck omdat het enige wat er op een paaltje verschijnt is: reizen op rekening.
Groetjessss