Historie afgelopen half jaar niet inzichtelijk, Factuur PDF's willen niet downloaden maar er wel wordt er maandelijks geld afgeschreven | NS Community
beantwoord

Historie afgelopen half jaar niet inzichtelijk, Factuur PDF's willen niet downloaden maar er wel wordt er maandelijks geld afgeschreven

  • 2 November 2023
  • 3 reacties
  • 35 Bekeken

Historie afgelopen half jaar niet inzichtelijk, Factuur PDF's willen niet downloaden maar wel wordt er maandelijks geld afgeschreven….

Volgens het transactie en reisoverzicht was mijn laatste reis op 4 juni, terwijl ik elke maand daarna tot nu wel een paar keer het OV en de NS heb gebruikt.

Er wordt wel elke keer geld afgeschreven maar heb dus geen idee of dit wel klopt want ik kan niets controleren.

PDF's downloaden krijg ik ook een foutmelding…

Beetje jammer dat ik dit op een openbaar forum moet posten omdat het onmogelijk is om iemand te spreken te krijgen tegenwoordig.

graag zsm een oplossing.

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 November 2023, 10:48

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Op dit moment is er sprake van twee storingen in Mijn NS, waardoor de reishistorie deels incompleet is en facturen niet te downloaden zijn. Helaas zit er niets anders op dan te wachten tot NS dit probleem heeft opgelost.

Dit speelt al maanden…. Wanneer verwacht men dan een oplossing?

Reputatie 7
Badge

Men is ermee bezig.

Reageer