Om dit te realiseren, moet u in Mijn NS uw abonnement wijzigen in NS Flex Weekend Vrij (inderdaad, wat u nu al hebt), en vervolgens daarbij onder “Kies je extra's” de optie “40% korting buiten de spits” aanzetten. Zo vult u uw abonnement aan met de korting in de daluren op werkdagen.
Uw abonnement wijzigen in Mijn NS gaat door naar Mijn producten te gaan en daarna te kiezen voor Wijzig abonnement.
Hoi Tochjo,
Bedankt voor je snelle antwoord. Ik lijk niet de optie te hebben om het huidige weekend vrij abonnement aan te passen, wel om een andere abonnement te kiezen of het huidige op te zeggen.
Als ik dan bij andere abonnement kiezen kijk, zie ik inderdaad de optie wel te voorschijn komen. Nu is alleen mijn vraag of ik dan niet dubbel ga betalen. Ik heb namelijk al eens eerder mijn abonnement aangepast en kwam toen met vervelende en verrassende kosten te zitten. Weet jij of ik dan nog extra kosten krijg voor de wijziging?
Ja, het is wat tegenintuïtief: u moet uw abonnement wijzigen en als nieuwe abonnement hetzelfde abonnement kiezen dat u nu al hebt, maar dan met de extra optie voor korting in de daluren.
U gaat dan niet dubbel betalen. Er zijn geen extra kosten: als u vandaag uw abonnement wijzigt, dan betaalt u tot en met gisteren voor uw oude abonnement (NS Flex Weekend Vrij zonder dalkorting) en vanaf vandaag voor uw nieuwe abonnement (NS Flex Weekend Vrij met dalkorting).
Uw abonnementsmaand verandert niet. U krijgt dus een extra tussentijdse factuur voor de periode tot en met 11 mei voor het verschil in oude en nieuwe abonnementsprijs, en vanaf 12 mei staat alleen het nieuwe abonnement op de factuur.
Hi,
ik heb afgelopen maand mijn flex abonnement naar weekend vrij omgezet en zou graag de extra optie willen om voor €3.10 per maand ook het flex voordeel abonnement erop te zetten . Echter kan ik mijn abonnement niet wijzigen zoals eerder genoemd omdat het nog t kort dag is dat ik volgens ns mijn abonnement heb gewijzigd. Hoe kan ik deze optie op een andere manier toevoegen ?
Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice en vragen of ze coulant willen zijn en je abonnement aan te passen ook al loopt het nog niet een maand.