beantwoord

Hoe kan ik een extra optie kopen bij een bestaand flex abonnement?

  • 8 September 2022
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb een NS Flex weekendvrij abonnement. Graag koop ik daar nu een kortingskaart bij voor de daluren op weekdagen. Moet ik hiervoor hetzelfde abonnement opnieuw kopen met die extra functie (kortingskaart door de week), of zit er ergens een aan/uit voor de kortingskaart knop die ik helaas niet kan vinden?

icon

Beste antwoord door Momo 9 September 2022, 21:18

Bekijk origineel

6 reacties

Volgens mij moet je inderdaad het huidige abonnement stoppen en dan inderdaad hetzelfde abonnement kopen inclusief de extra optie.

Wat Tamzin zegt klopt. Het eerste wat je stelt is het juiste. Je dient huidige abonnement te wijzigen naar hetzelfde abonnement mét inderdaad die kortingsoptie. 

Bedankt voor het meedenken. Als ik online dat abonnement heb aangepast, moet het nog op mijn OV chipkaart komen.

Het lukt mij niet om op de kaartautomaat eerst mijn huidige abonnement te verwijderen.

Kan ik het gewijzigde abonnement er gewoon bijzetten, of kan ik beter even langs een loket gaan?

Reputatie 7
Badge +3

Als je al Flex hebt hoeft (en kan) een wijziging naar een ander Flex abonnement niet opgehaald te worden bij een automaat. Binnen een uur na wijziging ontvang je een mail dat je abonnement is gewijzigd en het abonnement wat je dan hebt is te zien in je MijnNS account onder “Mijn producten”.

Als je al Flex hebt hoeft (en kan) een wijziging naar een ander Flex abonnement niet opgehaald te worden bij een automaat. Binnen een uur na wijziging ontvang je een mail dat je abonnement is gewijzigd en het abonnement wat je dan hebt is te zien in je MijnNS account onder “Mijn producten”.

Super user Momo: Super bedankt!

Badge +3

Wat er op je Mijn NS Startpagina staat is geldig.

Als de (tweede) e-mail na een wijzigingsverzoek pas later komt is dat ‘ter info’.

Goede reis @HUJE dus!

Reageer