Skip to main content
Antwoord

Hoe kan ik een extra optie kopen bij een bestaand flex abonnement?

  • September 8, 2022
  • 6 reacties
  • 298 Bekeken

Ik heb een NS Flex weekendvrij abonnement. Graag koop ik daar nu een kortingskaart bij voor de daluren op weekdagen. Moet ik hiervoor hetzelfde abonnement opnieuw kopen met die extra functie (kortingskaart door de week), of zit er ergens een aan/uit voor de kortingskaart knop die ik helaas niet kan vinden?

Beste antwoord door Momo

Als je al Flex hebt hoeft (en kan) een wijziging naar een ander Flex abonnement niet opgehaald te worden bij een automaat. Binnen een uur na wijziging ontvang je een mail dat je abonnement is gewijzigd en het abonnement wat je dan hebt is te zien in je MijnNS account onder “Mijn producten”.

6 reacties

  • Koploper****
  • September 8, 2022

Volgens mij moet je inderdaad het huidige abonnement stoppen en dan inderdaad hetzelfde abonnement kopen inclusief de extra optie.


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • September 9, 2022

Wat Tamzin zegt klopt. Het eerste wat je stelt is het juiste. Je dient huidige abonnement te wijzigen naar hetzelfde abonnement mét inderdaad die kortingsoptie. 


  • Auteur
  • Intercity
  • September 9, 2022

Bedankt voor het meedenken. Als ik online dat abonnement heb aangepast, moet het nog op mijn OV chipkaart komen.

Het lukt mij niet om op de kaartautomaat eerst mijn huidige abonnement te verwijderen.

Kan ik het gewijzigde abonnement er gewoon bijzetten, of kan ik beter even langs een loket gaan?


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 9, 2022

Als je al Flex hebt hoeft (en kan) een wijziging naar een ander Flex abonnement niet opgehaald te worden bij een automaat. Binnen een uur na wijziging ontvang je een mail dat je abonnement is gewijzigd en het abonnement wat je dan hebt is te zien in je MijnNS account onder “Mijn producten”.


  • Auteur
  • Intercity
  • September 9, 2022

Als je al Flex hebt hoeft (en kan) een wijziging naar een ander Flex abonnement niet opgehaald te worden bij een automaat. Binnen een uur na wijziging ontvang je een mail dat je abonnement is gewijzigd en het abonnement wat je dan hebt is te zien in je MijnNS account onder “Mijn producten”.

Super user Momo: Super bedankt!


Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • September 9, 2022

Wat er op je Mijn NS Startpagina staat is geldig.

Als de (tweede) e-mail na een wijzigingsverzoek pas later komt is dat ‘ter info’.

Goede reis @HUJE dus!