Skip to main content

Goede avond ik heb een nieuwe ns kaart aan gevraagd hoe kan ik mijn abonnement over zetten naar mijn nieuwe ns kaart? 

Met vriendelijke groeten 

P.g.m. Van den heuvel

Dat kunt u niet zelf en moet via Klantenservice. 070 7515155,, via de telefoon is handiger denk ik. Bij vernieuwing van uw kaart gaat het automatisch.

Goedendag, hoe is de kaart aangevraagd? Is dat onder kaartvernieuwing gedaan dan wordt het abonnement automatisch overgezet. Anders zal er contact opgenomen moeten worden met NS klantenservice.

Dus als ik de nieuwe kaart binne. Heb hoef ik alleen te bellen en te vragen of ze mijn abonnement over kunnen zetten van kaart? 

Dat kunt u niet zelf en moet via Klantenservice. 070 7515155,, via de telefoon is handiger denk ik. Bij vernieuwing van uw kaart gaat het automatisch.

Mijn kaart is beschadigden kon nergens vernieuwing vinden dus heb er 1 op nieuw  aan gevraagd dus als ik m'n nieuwe kaart binnen heb hoef ik alleen te bellen 

Ja,.normaal vraagt u dan om een vervangende kaart, maar dat station is al gepasseerd met het bestellen van een nieuwe kaart.

Bij Klantenservice zijn ze de beroerdste niet.

Ja,.normaal vraagt u dan om een vervangende kaart, maar dat station is al gepasseerd met het bestellen van een nieuwe kaart.

Bij Klantenservice zijn ze de beroerdste niet.

Dus als ik klantenservice op bel als ik mijn nieuwe kaart binnen heb met de vraag of ze mijn abonnement over kunnen zetten doen ze daar niet moeilijk over?

Let wel op dat wij alleen het abonnement kunnen overzetten als de oude kaart is geblokkeerd. Mocht je dus geen vervangende kaart, maar een nieuwe hebben aangevraagd kan je het beste de oude kaart ook zo snel mogelijk laten blokkeren. Dit kan soms 3 werkdagen duren voordat wij de blokkade kunnen inzien en het abonnement kunnen overzetten.

Reageer