beantwoord

Hoe kan ik mijn Dal Voordeel abonnement opzeggen terwijl dat niet in Mijn producten staat vermeld?

  • 4 January 2023
  • 2 reacties
  • 105 Bekeken

Ik krijg bericht dat ik moet betalen voor een Dal Voordeel abonnement. Die had ik willen opzeggen maar onder Mijn producten staat dat abonnement niet vermeld. Ik heb blijkbaar helemaal geen producten.

Hoe kan ik dat abonnement opzeggen?

Met vriendelijke groet,

Anneke Beemster

icon

Beste antwoord door MoDe 4 January 2023, 16:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Neem telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact op met NS klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken. Is jouw kaart wel gekoppeld aan MijnNS?

Reputatie 5

Hallo A.M. Beemster. Welkom bij de NS Community! 

Het kan zijn dat je OV-Chipkaart dan niet goed gekoppeld is in je account. Dan kan je het alsnog toevoegen om alles in te zien. Ook is het mogelijk dat je interne gegevens niet goed gekoppeld staan met het account en dat is helaas niet zelf op te lossen. Ik raad net als MoDe aan om hiervoor contact op te zoeken met de klantenservice.

Reageer