Skip to main content

Beste NS,

Jullie hebben een actie voor weekend vrij reizen via de mail verstuurd. Ik probeer mijn flex abonnement te wijzigen, maar dit lukt mij niet. Als ik de link aan klik en daarna naar bestel nu klik, dan moet ik mijn mail adres invoeren. Helaas kom ik dan niet verder. Ik heb nu 2 opties uitgeprobeerd, maar ik kom niet verder.

Optie 1: ik ben al ingelogd in mijn NS en ik klik fan via de mail de link om dan het flex abonnement te bestellen. Na invoeren van mijn email, staat dat er al een account is aangemaakt en dat ik moet inloggen (ik ben al ingelogd).

Optie 2: ik ben nog niet ingelogd en ik bestel het abonnement waarbij ik wederom een email in moet voeren. Ik log dan in, maar dan kom ik niet terug op de pagina met de actie.

Hoe nu verder?

 

Met vriendelijke groet,

 

Stanley 

Welkom op onze NS Community Syeung. Vervelend dat het niet lukt! Je kan nu het beste contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen het ook voor je verwerken.


Log uit, ga naar https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/4?p=WVR23 en volg de stappen.


Reageer