Skip to main content

Ik zou graag mn abbonement wijzigen omdat ik een NS businesscard van mn werkgever heb gekregen. Het is echter na 2 uur proberen op 2 dagen onmogelijk gebleken dat er een mogelijkheid is om mijn prive abbo te wijzigen. ik word van kastje naar de muur gestuurd en niemand heeft een antwoord.

 

Wanneer jij een flex abonnement langer dan een maand hebt, dan kun je deze in MijnNS zelf wijzigen naar basis. Heb je Dal voordeel op saldo dan kun je deze via MijnNS opzeggen (en daarna bij een automaat van de kaart halen).


Hallo MvB4G en welkom bij de NS Community,

 

Ter aanvulling van Robert kan ik niets anders dan aangeven dat je via elk kanaal contact met ons kan opnemen. Mag ik vragen waarom en hoe je van het kastje naar de muur wordt gestuurd? Heb je misschien een verlopen OV-chipkaart?


Hallo MvB4G en welkom bij de NS Community,

 

Ter aanvulling van Robert kan ik niets anders dan aangeven dat je via elk kanaal contact met ons kan opnemen. Mag ik vragen waarom en hoe je van het kastje naar de muur wordt gestuurd? Heb je misschien een verlopen OV-chipkaart?

@Robert B ;) of @Erryt NS …...

https://youtu.be/qEayB6ZoUdQ?si=oerd08JdAxHvuR2M


Ter aanvulling van Robert… 

Welke Robert? Lees dit topic nu pas 🤣

Maar goed, zie https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren en als het om NS Flex gaat, zie https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

 


@Tijdvoor Waar heb ik naar zitten kijken?

 

Robert… Mode…. iemand anders willekeurig van de community.


Naar Kamagurka & Herr Seele. In de laatste seconden worden er kaartjes geknipt. ;)

Nog de beste wensen @Erryt NS 

(Robert voor Mode aanzien. 🤓...)


Zo ver was ik nog niet gekomen. 

 

Bedankt en jij ook uiteraard hetzelfde gewenst!

 

(Sorry MoDe)


Reageer