beantwoord

Hoe kan je Spoor Magazine opzeggen?

  • 28 October 2022
  • 10 reacties
  • 585 Bekeken

Hi! Ik wil graag Spoor Magazine helemaal niet meer ontvangen, maar ik kan niet vinden hoe. Iemand die weet waar je het kan opzeggen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door mrfreeze 28 October 2022, 15:06

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

In Mijn NS kunt u dit onder het kopje ‘Gegevens’ aangeven.

 

Reputatie 7
Badge +1

Het IS al opgezegd! Althans als ik de mail van een dag of wat terug goed begrijp: het komt niet meer en er is nu dus als geweldige verrassing een vervangertje gevonden dat enkel @mail is en ook nog gratis en ook nog KORTingscoupons bevat-die zoals gebruikelijk voor een solo eigenlijk geen waarde hebben.

Als dit klopt dan nu maar afwachten hoe vaak er nog iemand komt vragen of SPOOR als papieren blad nog kan worden toegezonden

Badge +3

Bedoel je dat SPOOR (nieuwe naam NS Dagje Uit) niet meer twee keer per jaar op papier zal verschijnen? Daar zullen dan inderdaad wel de nodige vragen over komen.

Edit: vandaag gewoon in de post… 

Reputatie 7
Badge +3

Het staat nergens vermeld, dus niet dat het niet meer op papier verschijnt maar ook niet dat het wel zo zal blijven als het nu is. Er staat alleen dat NS Dagje Uit voorheen bekend was als SPOOR en dat het in een nieuw jasje gestoken is. Maar het zou wel een manier kunnen zijn om het nu een nieuw magazine is niet meer twee keer per jaar op papier te laten verschijnen. Maar dan snap ik niet het item in de NS Panel nieuwsbrief over het nog dit jaar doorvoeren van verbetering van de communicatievoorkeuren waarin een screenprint werd getoond waarin voor SPOOR een apart schuifje was om het twee keer per jaar per post te ontvangen. We zullen het wel zien, tenzij een moderator hier al eerder uitsluitsel over kan geven. 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb vandaag Spoor op papier ontvangen!!!

Reputatie 7
Badge +3

Zomaar zonder dat je daar eerst contact over hebt gehad? Viel je niet steil achterover van verbazing? Het moet toch niet gekker worden met NS. Dat mag dan wel in de krant, eh SPOOR, oh nee NS Dagje Uit. 😂

Hoe veel keer heb je daar intussen niet om gevraagd? De aanhouder wint dan toch eens. 

 

Badge +3

Toen ik dit las even naar de brievenbus gelopen (nog niet gedaan vrijdag) en zowaar… 

2× SPOOR (op twee klantnummers, die staan op het adreslabel). Dus hoezo maar eentje per adres? 😅

Herfstmode 2022 dus een zebra-shirt en groene bodywarmer 🤣

Eventuele links/bookmarks naar https://spoormagazine.ns.nl kan je verwijderen, dat is nu dus https://dagjeuit.ns.nl

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb vandaag Spoor op papier ontvangen!!!

Ik gisteren ook voor het eerst sinds jaren 😀

Reputatie 7
Badge +3

Zomaar zonder dat je daar eerst contact over hebt gehad? Viel je niet steil achterover van verbazing? Het moet toch niet gekker worden met NS. Dat mag dan wel in de krant, eh SPOOR, oh nee NS Dagje Uit. 😂

Hoe veel keer heb je daar intussen niet om gevraagd? De aanhouder wint dan toch eens. 

 

Ruim 2 jaar… alleen kreeg ik hem op 1 voorletter ipv alle. In vroegere tijden stonden alle voorletters erop net als op mijn chipkaarten. Partner kreeg hem ook (wel met alle voorletters).

Ik zou ook graag het magazine niet meer in de brievenbus willen ontvangen. Ik heb me hiervoor ook al geruime tijd geleden afgemeld. Zie mijn instellingen hieronder. Waarom ontvang ik dan nog steeds het magazine SPOOR?

 

{update]

Correctie, ik zie nu dat het gaat om een oude bewoner die geadresseerd wordt. 

Ik zal een adres correctie doorgeven. 

Reageer