hoe krijg ik compensatie omdat ik al weken lang geen zitplaats heb tussen zwolle en Amersfoort

  • 5 October 2022
  • 4 reacties
  • 191 Bekeken

Al weken is er enorme drukke tussen Zwolle en Amersfoort, er wordt van alles beloofd maar niets gedaan, ik wil graag gecompenseerd worden omdat ik moet staan van Zwolle tot Amersfoort, ik werk in Utrecht ik ga hier vijf dagen in de week heen ik betaal 362,40 voor een staplek! Mijn hond reist beter! 


4 reacties

U krijgt geen compensatie want u betaalt om vervoerd te worden zonder garantie op een zitplaats. Wellicht is een auto een beter alternatief in uw geval. 

De overheid vindt trouwens dat NS top presteert en dat het bedrijf daarom recht heeft op nieuwe concessie zonder concurrentie. 

De overheid functioneert op dezelfde wijze als de NS….

De overheid functioneert op dezelfde wijze als de NS….



De overheid is niet één organisatie. Bij sommige overheidsorganen gaat het goed, bij anderen bar en bar slecht.

Los daarvan: NS heeft beloofd de treinen deze week te verlengen. In een topic dat ik eerder hier over opende, blijkt dat dit vooralsnog vies tegenvalt in de ochtendspits.  

 

Reputatie 7

Al weken is er enorme drukke tussen Zwolle en Amersfoort, er wordt van alles beloofd maar niets gedaan, ik wil graag gecompenseerd worden omdat ik moet staan van Zwolle tot Amersfoort, ik werk in Utrecht ik ga hier vijf dagen in de week heen ik betaal 362,40 voor een staplek! Mijn hond reist beter! 

U krijgt geen compensatie maar gezien de tarieven snap ik wel dat mensen meer verwachten van treinvervoer dan een flinke kans tegen fors tarief minstens een halfuur te moeten staan in de massa. NS zou treinen verlengen maar dat is blijkbaar niet voldoende.

Dit straalt weer lekker af op het imago van reizen met ov 🤔

Reageer