beantwoord

Hoe krijg ik de correctie van Abonnement´s prijs voor NS Flex Dal Vrij?

  • 4 September 2023
  • 6 reacties
  • 114 Bekeken

De prijs van mijn bestelling voor NS Flex Dal Vrij, inclusief 1ste klas, was 87,95 euros (korting van 72 euros voor 65+), maar de eerste maandelijkse factuur is uitgeschreven zonder de korting (159,95 euros)

icon

Beste antwoord door Robert B 4 September 2023, 19:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Wilhelmus Bakkum,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.

Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Daar zijn andere topics over, blijkbaar wordt de leeftijdskorting niet meegenomen op de eerste factuur maar later verwerkt.

Zie o.a. (uit 2021):

Jammer genoeg zet ons systeem er niet gelijk een nieuwe korting in na het wijzigen van het Dal Vrij abonnement. Deze korting zal pas op de eerstvolgende factuur verschijnen. Kortom, op de volgende factuur (rond 3 oktober) krijgt HBLOM de korting die hij nu dus eerst weer terug moet betalen weer terug. Dat is dan de korting voor de periode 12 september t/m 2 oktober 2021 + op die factuur staat dan natuurlijk ook het factuurbedrag voor de periode 3 oktober t/m 2 november + de € 60,00 65+ korting voor die periode.

Reputatie 7
Badge +4

De laatste keer kreeg ik wel de rekening van € 159.95 maar werd het juiste bedrag van € 87,95 wel afgeschreven. Wellicht ten overvloede: van de widget in Mijn NS klopt niks en zeker niet als iemand van abonnement wisselt. Bij mij wordt elke maand € 120,90 opgeteld, terwijl ik de papierenkeuzedagen maar een keer per jaar hoef te betalen.

 

Het afgerekende bedrag klopt bij mij echter altijd.

Badge +3

Fijn om dat te lezen maar als het niet klopt geen zorgen, zie deze reactie in dat andere topic:

 

Badge +3

Het afgerekende bedrag klopt bij mij echter altijd.

Ook mooi, zolang het uiteindelijk maar niet in jouw nadeel is (leeftijdskorting vergeten) 🤣

 

Reputatie 7
Badge +4

Maak je geen zorgen, dat houdt Bommel wel in de gaten.

Als je begrijpt wat ik bedoel. ;-)

 

Met uw welnemen,

Th. B. Bommel.

Reageer