hoe moet ik mijn daluren abonnement weer aanzetten
Antwoord
hoe moet ik mijn daluren abonnement weer aanzetten
Beste antwoord door Thom
Als u een Flex dalurenabonnement had en dit hebt omgezet, kunt u dit weer terugzetten op MijnNS. Is dit minder dan een maand geleden dan moet u even contact opnemen met Klantenservice.
Bellen is mogelijk het makkelijkste: 030 7515155.
Als u op saldo reisde en dat weer wilt doen:
https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/2
Kies in dat geval voor op saldo
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.