beantwoord

Hoge facturatie en onvindbaar mijn account

  • 2 November 2023
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Ik krijg nooit een Factuur in mijn account. Opeens is mijn facturatie enorm hoog en ik vind geen contactgegevens van de Klantenservice.

Hoe kan ik de klantenservice van Ns bereiken.

 

mvg

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 November 2023, 11:29

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Overigens is er vandaag ook een storing waardoor facturen niet inzichtelijk zijn. Maar als u al tijden problemen hebt met het zien van facturen, dan staat dat los van deze storing.

Reageer