I have a monthly subscription of €5, which goes off my bank account automatically, but when I log into my NS account, I see there is an amount of over €100 which I'm assuming is for my travel during the month. There is no invoice with this amount on so how do I pay this?
Bladzijde 1 / 1
There is a widget at Mijn NS it is not properly working. You can ignore it and do not worry, you will get a proper bill. Take a look at your bills. There may be none. You will get your bill after about a month after the start of your subscription.
Do have a look at your travel historisy. I am just guessing but there may be mistakes with checking in or out.
Thank you for the response.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.