huidig vrij reizen ook verlengd tot eind 2020? | NS Community
beantwoord

huidig vrij reizen ook verlengd tot eind 2020?

  • 24 May 2020
  • 4 reacties
  • 242 Bekeken

Van de NS kreeg ik bericht dat de komende vrij reizendagen geldig zijn tot eind 2020. Mijn huidige vrij reizendag loopt eind mei af. Vanwege corona heb ik die nog niet kunnen verzilveren. Kan ik die vrij reizendag ook tot eind dit jaar gebruiken?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 24 May 2020, 14:36

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Nee, voor de huidige Keuzedagen kunt u contact opnemen met de klanteNService. U krijgt dan een couponcode voor een vervangende Keuzedag geldig tot en met 31 december 2020.

Zie ook dit topic.

Hoewel NS de situatie van reizigers begrijpt is het niet mogelijk om Keuzedagen en andere tickets langer geldig te maken. Indien je geen gebruik kunt maken van je Keuzedag kun je contact opnemen met onze Klantenservice bij voorkeur via Chat (optie ‘Chat met NS’ op de contactpagina) of Sociale Media (Twitter/Facebook) om de mogelijkheden te bespreken. Contact opnemen kan nadat je Keuzedag verlopen is. Je ontvangt van onze Klantenservice een couponcode voor een vervangende Keuzedag geldig tot en met 31 december 2020.

Toevoeging 20 mei 2020: Nieuwe Keuzedagen die je vanaf 18 mei ontvangt, hebben een geldigheid tot en met 31 december 2020. Klanten met Keuzedagen zijn hier inmiddels van op de hoogte gebracht.

Hallo Frits Willem, welkom op de NS Community.

 

Het is zoals mrfreeze aangeeft. Technisch was het alleen mogelijk om Keuzedagen die nog geldig moesten worden een latere einddatum te geven. Voor Keuzedagen die nu zijn verlopen kan je contact opnemen met onze klantenservice zodat een collega je daarvoor een couponcode kan geven. 

ik heb bericht gekregen dat de vrij reizen dagen geldig zijn tot 01-01-2021. Dit jaar heb ik door negatieve reisadviezen geen gebruik kunnen/willen/mogen maken van deze vrij reizen dagen, maar wel het volledige bedrag betaald. Heb hier al 2 mailtjes over gestuurd naar de NS, maar GEEN ENKELE reactie.

Goedemiddag martreianne en welkom bij de NS Community!

De mogelijkheid om ons per e-mail te benaderen is al vrij lang niet meer mogelijk, dus het klopt dat je daar geen reacties op krijgt. Als je een klacht of iets dergelijks wilt indienen kun je hiervoor contact op nemen met een van onze Klantenservicekanalen.

Reageer