huidige NS Flex producten verduidelijken

  • 18 August 2022
  • 2 reacties
  • 80 Bekeken

Ik liep hier eerder tegenaan en vandaag lijkt het me een goed idee hier een topic van te maken. 
Ik reis al langer met NS Flex (Weekend Vrij) en inmiddels als het goed is mét extra producten (Dal Korting & Weekend 1e Klas). Nu wil ik dat even controleren ivm een andere reis dan normaal, maar dit is niet te doen. Het enige dat ik kan vinden op “Mijn NS” van de website, is dat ik bovenstaand abonnement heb. Waar is dit snel in te zien en waarom kost dit nu nog zoveel moeite?


2 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Die add-ons staan blijkbaar niet duidelijk vermeld, maar aan het kostentellertje (niet altijd even betrouwbaar) kan je het eventueel zien. Staat er € 40,80 dan heb je de doordeweekse dalkorting.

In het weekend (vrij reizen) reis je standaard 1e klas, de reisklasse voor doordeweeks kan je op elk moment wijzigen via Mijn NS of de NS app. 1e klas is 67% duurder dan 2e klas.

Beste Robert,

Dank voor de reactie. Dat is inderdaad een manier. Maar volgens mij is het niet de correcte manier hoe een klant zijn eigen product moet uit zien te vogelen. 
Ik zou denken dat dit standaard makkelijk inzichtelijk zou moeten zijn, wat nu niet het geval is. Stiekem hoop ik dan ook dat dit opgepikt wordt door de betreffende wijze werknemers van de NS. 
 

Reageer