Ik ben mijn kaart kwijt . Ik wil stoppen met het gebruik ervan
Wij kunnen niet bij uw gegevens dus we kunnen niks voor u doen. De klantenservice kan u vast wel verder helpen.
Welkom op onze NS Community, AAASarhan. Vervelend dat je kaart kwijt bent. Dit kun je inderdaad regelen via onze klantenservice.
Welkom op onze NS Community, AAASarhan. Vervelend dat je kaart kwijt bent. Dit kun je inderdaad regelen via onze klantenservice.
Helaas heb ik een bericht gestuurd naar de klantenservice en ik wacht al een lange tijd op iemand om te reageren
En ook dat ze probeerde in te loggen op mijn account om via de website geschorst te worden, maar ik kan helaas niet inloggen. Wat is de oplossing?
Ik neem aan dat je de kaart al geblokkeerd hebt via ov-chipkaart?
Daarna inderdaad contact opnemen met NS als je geen nieuwe wilt en ook geen NS abonnement meer.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.